mammatillheily

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Emelie - 27 februari 2012 18:24

Jag har otroligt torra händer, så torra så huden till och med spricker och jag får sår på hela händerna.

Har provat kräm efter kräm. Dyra, billiga. Har lagt ner mycket pengar för att hitta en fungerande kräm till händerna.
Nu verkar jag ha hittat den. På Rusta av alla ställen. :)
Den doftar underbart, nästan lite som LDB, den tar inte en evighet på sig att gå in i huden, och det blir inte kladdigt ifall man kommer i kontakt med vatten efter en liten stund, utan den sitter kvar och händerna luktar gott länge.. :)

Det fanns även en matchande tvål till, sprang in på Rusta idag och köpte den. Den doftar lika ljuvligt den.

Mina händer är nu så lena som en babyrumpa, om inte lenare.

Rätt trevliga flaskor dessutom. :)
Finns på Rusta för 19,90/st.
 

Hörs!  

Av Emelie - 27 februari 2012 14:14


Vila i frid, fina Lotta. <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagen började bra. Lite för lite sömn bara. Hon vaknade igen vid 4 tiden och ville komma upp i sängen, och jag då, som är den bekvämaste tar ju såklart upp henne i sängen för att få somna om snabbt. :)

Klockan ringer 8, upp gick vi strax efter 9, till ett otroligt underbart väder.
Göra oss iordning för att gå ner till Måns på jobbet och käka lite sen drog vi iväg och kika lite i Kungens Kurva. 
Skulle köpa en tvål också, får se om den är lika bekväm som handkrämen. Får återkomma om det.

När vi kom hem igen fick jag ett samtal av syster, en nära vän till familjen gick bort igår. :/ 
Usch, det är verkligen hemskt när så unga går bort.

Nej, nu ska jag ta och byta en blöja här. Sen får jag se, blir väl kanske lite bus med älskade ungen! 

Hörs senare!  



Ovido - Quiz & Flashcards