mammatillheily

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Emelie - 28 februari 2012 22:56

Så var tisdagen slut, Heily sover, Måns sitter och små tittar på tv, magsmärtor igen. :/
Ska strax gå in och lägga Heily, funderar på en snabbdusch för att sedan sova själv.


Mamma kom över här ikväll, mysigt. Gjorde lite pärldjur.
Heily verkligen älskar att umgås med sin mormor. <3

Lillebror kom över en snabbis också. Men han skulle sedan vidare.

Imorgon hade jag tänkt att vi skulle gå iväg och mata fåglarna om det hade varit fint väder.
Men det lär inte bli av om inte jag och Heily går själv såklart! Vi får se.

Och jag är såå stolt över min lilla tösabit som stod helt själv idag, vilken chock när hon bara stod där.
Min lilla älskling som faktiskt börjar bli stor nu. På riktigt.

Nej, Godnatt alla fina läsare.



Världens
 finaste Heily med världens finaste mormor. <3  

Av Emelie - 28 februari 2012 18:23

Idag för första gången stod min älskade unge helt själv.
Hon kände sig redo och släppte! :)

Vilken känsla.

     

Av Emelie - 28 februari 2012 03:26

Sådärja. Kvällen blev inte som jag tänkt mig. Våran tv boxer kraschade här, så typiskt eftersom att jag ville så gärna kolla på den nya serien, Smasch! Heily somnade tidigt, redan vid 19. Somnar man tidigtvaknar man såklart tidigt. Så nu sitter jag här i sängen och väntar med förhoppning om att hon snart somnar om igen. Hon har precis hällt i sig en flaska välling. Snöat har det gjort också, en hel del. Så otroligt onödigt. Typ all snö var ju borta och smaken av våren var ju här. Jaja. Förmodligen smälter den väl bort här eftersom att det just nu är nollgradigt. Snart en timma sedan Måns gick till jobbet. Fy vad tidigt han går egentligen.Heily halvsov här i sängen när han gick, men vaknade såklart när han pussade mig hej då! Nu börjar hon böka runt lite här. Så ska Väl gosa ner mig och hoppas på det bästa. Hoppas ni som läser fått en skön sömn!Ni som är uppe tidigt vill jag önska en trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards