mammatillheily

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Emelie - 2 oktober 2011 22:34

Så var söndagen förbi. Var ute en sväng mitt på dagen. Skönt att komma ut nu faktiskt. Mår mycket bättre nu! :)
Var väl ute i sådär 2 timmar och Heily sov istort sett igenom dom. Skönt för henne. Hon sover så dåligt ibland mitt på dagen.

Till middag idag blev de hemmagjorda hamburgare, köttfärs, lök & kryddor. Blanda och stek till hamburgare. Så mycket godare än köpta, faktiskt!

Här på kvällen skulle jag kolla på en film tänkte jag medans Heily låg och åt sin kvällsvälling, Bridesmaids, en sån fruktansvärt dålig film, så jag stängde faktiskt t.o.m av den. Den var inte alls i min smak!

Nu är det snart läggdags här, imorgon bitti ska jag föröka mig på ett träningspass. Bara jag känner mig piggare än idag så. Får börja försiktigt så jag inte blir sjuk igen bara.

Godnatt!

Allmänt · Film · Hälsa · Mat
Ovido - Quiz & Flashcards