mammatillheily

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Emelie - 22 oktober 2011 08:06

Jaha.. Det var denna natten då.
Orolig sömn, svårt att somna om ifall jag vaknat. Och nu är jag uppe sen ca 1 timma tillbaka...

La mig som vanligt. Precis när jag somnat så vaknar Heily, så hon får sova hos oss. Så man liksom får sova lite.. Bäddar ordning på kanten, lägger mina tjockaste kuddar på golvet nedanför just utifall att. Tur var ju de.
Klockan 4 vaknar jag av att Heily trillar ner från sängen. Då har hon lyckats rulla över min höga bäddning trots allt. Tur jag la kuddarna där då. För hon landade ju mjukt. Skiket hon hade var liksom panikskrik, hon måste ha blivit så rädd, lilla skruttan.
Så fort jag flög upp ur sängen då, har nog aldrig hänt.
Upp, trösta, trösta lite mer, göra en flaska välling, sedan tog de yttligare en timma för henne att somna om. Böka fram och tillbaka. Gjorde en ännu högre bäddning med lutning och allt. Men sov oroligt ändå!

Ska börja göra oss ordning här för att sedan gå och äta frukost..

Ha en trevlig Lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards