mammatillheily

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Emelie - 13 oktober 2011 11:55

Har börjat igen, det här med inget gott och stoppa i magen och börja motionera. Har inte tryckt i mig något sen i måndags. :)
Träningspass både tisdag och onsdag, idag, om ca 1½ timma ska jag ut och promenera med Madde som också håller på. Lättare när man har någon som peppar en.. :)


Jag har alltif haft ett godis sug. Men när jag slutade röka så blev det ännu mer. Istället för cigaretterna så tog jag till godis.. Och det har ju märkts nu tyvärr. Men, hellre lite för många kilon än rökande, faktiskt!

Men nu ska jag ta tag i detta också. Får se om vågen eller måttbandet visar något på tisdag. :) Hoppas kan man ju iaf göra.. :)

Nä. Nu ska jag plocka lite innan det är dags att gå ut.. :)

Ha en fin torsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards