mammatillheily

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Emelie - 18 mars 2012 21:18


En Måns som inte förstår att han inte får plats.. Haha.. :D


 

Av Emelie - 18 mars 2012 21:09

Låter bilderna tala för sig själva!


             

Av Emelie - 18 mars 2012 13:13

Sista dagen på denna vecka.

Klev upp halv tio imorse, jag älskar söndagsmornar när pappan kliver upp med barnet. :)
Käka frukost sen åkte vi till Hammarby sjöstad och gick en skön promenad på 1½ timma.
Perfekt väder. Inte för kallt, inte för varm och inte blåsigt.

Resten av dagens ska spenderas med soft!

Imorgon ska Måns och lillebror åka iväg och bowla, själv tar jag en sväng inne på Ikea under tiden tänkte jag med lillasyster. Får ta att skaffa barnvakt till Heily nån dag så jag också kan bowla. :) Längesen jag gjorde de.

Vika lite tvätt ska jag nog göra så jag kan tvätta lite mer, slappar man till med tvätten så blir det fort mycket tvätt.

Ha en fortsatt trevlig söndag!


 

Ovido - Quiz & Flashcards