mammatillheily

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Emelie - 20 mars 2012 20:49

Låter bilderna tala. <3
Min älskade lilla trollunge!


                 

Av Emelie - 20 mars 2012 20:44

Gokväll.
Har haft annat för mig idag än att sitta vid datan. Så nu kommer mitt inlägg.
Vaknade upp imorse och softade en stund innan vi gjorde oss iordning för att åka och handla skor åt Heily. Hennes första skor. :) 2 par blev det, jätte fina.


Sen såklart så kommer man hem med massa annat som man inte hade tänkt också. :) Men det var väl bara bra saker.. :)


Nej, Heily somnade tidigt idag, så jag ska passa på att plocka undan lite. Imorgon är vi borta hela dagen igen. En sväng till Sollentuna och hälsa på Heilys gammelmormor och gammelmorfar.. :)


Den här fick vi idag av finaste Madde.Otroligt duktig. :)  

 

     

(Klicka på bilderna för större bilder)  


Bild 1. Heily provar kritorna vi köpte igår. :)
Bild 2. Första skorna.

Bild 3. Hittade böcker på Coop. Halva priset. Så dom två minsta lådorna gick på 59:- tillsammans och den stora lådan 45:- Det tycker jag är ett mycket bra pris..
Bild 4. Hink och spade. ;)


Ovido - Quiz & Flashcards