mammatillheily

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

SJUK

Av Emelie - 7 oktober 2011 18:06

Heily är dålig igen. Den här gången med feber och massa prickar över kroppen.
Va till vårdcentralen idag och hon har en kraftig feberförkylning med blåsor/prickar/eksem.

Inatt fick jag sova 2 timmar, eller inatt. Imorse mellan 07-09. Så jag är rätt trött idag.
Hoppas på bättre sömn inatt.

Tempen ligger mellan 38,8-39,8. Men dom sa att jag inte behöver ge alvedon förrän den ligger på ca 39,5. Så hon inte får i sig så mycket.

Just nu hänger hon här på mig och har somnat. Fötterna på henne kliar. Hon gör allt för att kunna klia på dom.
Hon får inte riktigt i sig mat, men välling, kall pure och vatten.
Alltid något.

       

 
 
Linda - Mamma till Ted

Linda - Mamma till Ted

10 oktober 2011 09:20

sv: Aa Ted är tilltalsnamnet =)

Handen var svårare å fixa då han knep ihop den hela tiden och foten spretade han ut med tårna hela tiden så det var ju lättare :P..
Jo jag tänkte göra en gång till sen när han är omkring 7 månader :)

http://LiiiindhAa.blogg.se

Emelie

12 oktober 2011 13:28

Otroligt fint! :)

Jo, dom kniper gärna, och de kan vara väldigt svårt att få upp den igen.. Haha.. :)

Fötterna är simpla. Finns inget dom kan knipa med riktigt. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 april 2012 20:58

Vi finns numer på denna adress.   http://olssonfamiljen.blogg.se/Följ gärna med oss.... ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:27

Igår åkte vi iväg en sväng med mamma.. Hon skulle handla till sig själv, det slutade med att hon handla till Heily. :) Denna super söta klänning kom vi hem med. Och jag längtar tills de blir lite varmare så hon kan ha den på sig. :) Ett par strumpor ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:19

Tänkte faktiskt visa er läsare hur vi bor. Dom små bilderna går att trycka på så dom blir stora. :) Hallen!             Matplatsen/Köket         Vardagsrum               Badrum         Sovrum     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:49

Låter bilderna tala. <3 Min älskade lilla trollunge!                     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:44

Gokväll. Har haft annat för mig idag än att sitta vid datan. Så nu kommer mitt inlägg. Vaknade upp imorse och softade en stund innan vi gjorde oss iordning för att åka och handla skor åt Heily. Hennes första skor. :) 2 par blev det, jätte fina.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards