mammatillheily

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

ONSDAG

Av Emelie - 12 oktober 2011 13:29

Här börjar vi bli smått friska nu. Eller jag har väl vart någorlunda friskt hela tiden. Lite små snorig, men det är ju var och varannan människa.

Heilys prickar är nästan borta, det var något virus hon hade, dom tog hals prov och stick i fingret. Men det visade inget.

Hon är fri från febern sen i lördags morse.

Däremot är Måns dålig nu, eller nu är han väl bättre. Natten till söndan fick han otroligt feberfrossa, de gick knappt att ligga i sängen då han bara skakade.
Han har också fått blåsor. Va till vårdcentralen idag, Virus.

Hoppas jag klarar mig från dessa blåsor. Det ser inte så skönt ut, han kan knappt gå stackarn.

Här har det bara vart en lugn vecka, än så länge. Kommer nog fortsätta så också.

Nä, ta och byta en blöja här kanske. Om fröken vill gå med på de. Inte alltid hon vill göra de riktigt.. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 april 2012 20:58

Vi finns numer på denna adress.   http://olssonfamiljen.blogg.se/Följ gärna med oss.... ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:27

Igår åkte vi iväg en sväng med mamma.. Hon skulle handla till sig själv, det slutade med att hon handla till Heily. :) Denna super söta klänning kom vi hem med. Och jag längtar tills de blir lite varmare så hon kan ha den på sig. :) Ett par strumpor ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:19

Tänkte faktiskt visa er läsare hur vi bor. Dom små bilderna går att trycka på så dom blir stora. :) Hallen!             Matplatsen/Köket         Vardagsrum               Badrum         Sovrum     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:49

Låter bilderna tala. <3 Min älskade lilla trollunge!                     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:44

Gokväll. Har haft annat för mig idag än att sitta vid datan. Så nu kommer mitt inlägg. Vaknade upp imorse och softade en stund innan vi gjorde oss iordning för att åka och handla skor åt Heily. Hennes första skor. :) 2 par blev det, jätte fina.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards