mammatillheily

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

MIN TORSDAG I BILDER

Av Emelie - 1 mars 2012 22:01

Så var även denna dag förbi.
Först kom mina älsklingstjejer Linda, Emelie & Matilda hit. Även världens bästa lillebror.
Lite mys & fika.

Sen lite egentid för oss tills mamma och Therese kom, vi skulle åka iväg till lek o lär för att köpa lite pärlor och sånt.
Vidare till Citygross. Lite smått stressade då klockan var rätt mycket och vi ville hem och kolla hockeyn. Snabbt köra hem Therese till sig. Sen vidare till oss.

Måns och Heily hade ju haft lite egentid här på kvällen medans jag var ute och roade mig, så hon blev överlycklig när jag kom hem, och ännu gladare eftersom att mormor var med.

Knåpade ihop ett pärldjur. En Trollslända blev det idag.
Sedan fick jag slita mig då Heily var väldigt sällskapssjuk ikväll.

Efter att mamma gått så somnade hon äntligen i soffan, sittandes.
Nu ska jag plocka av köksbordet sen ska jag nog också krypa ner och hoppas på att denna natt blir mycket bättre.

Heily & Matilda.

 
Matilda ska sjunga för Heily...

  

Men enligt Heily fattar hon ingenting.. :)


  
Så då fick Emelie visa hur man gör istället. <3
 
Lite mys med morbror också.. <3
 
Dessa hittade jag på Citygross. Men jag anser att jag inte kan köpa till mig själv. Så jag köpte en till Måns och Therese köpte mamma muggen till mig.. :) <3 
 
 Trollsländan jag gjorde ikväll.
   
Sen blev Heily så trött så hon somnade sittandes..

Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 april 2012 20:58

Vi finns numer på denna adress.   http://olssonfamiljen.blogg.se/Följ gärna med oss.... ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:27

Igår åkte vi iväg en sväng med mamma.. Hon skulle handla till sig själv, det slutade med att hon handla till Heily. :) Denna super söta klänning kom vi hem med. Och jag längtar tills de blir lite varmare så hon kan ha den på sig. :) Ett par strumpor ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:19

Tänkte faktiskt visa er läsare hur vi bor. Dom små bilderna går att trycka på så dom blir stora. :) Hallen!             Matplatsen/Köket         Vardagsrum               Badrum         Sovrum     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:49

Låter bilderna tala. <3 Min älskade lilla trollunge!                     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:44

Gokväll. Har haft annat för mig idag än att sitta vid datan. Så nu kommer mitt inlägg. Vaknade upp imorse och softade en stund innan vi gjorde oss iordning för att åka och handla skor åt Heily. Hennes första skor. :) 2 par blev det, jätte fina.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards