mammatillheily

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Emelie - 16 augusti 2011 22:25

Heily sover fortfarande... Det hör liksom inte till vanligheten när hon somnar sådär tidigt. Minst en gång får jag natta om henne. Eller så vaknar hon och är pigg.

Kanske dags att själv gå och lägga sig då om hon vaknar tidigt imorgon istället..

Idag, när Måns duschade henne, så såg jag hur stor hon blivit.. Hon var ju så liten alldeles nyss, min lilla skrutta...

 

Av Emelie - 16 augusti 2011 21:15

Mycket dåligt. Men jag har verkligen inte haft tid idag.

Hann inte mycker mer än vakna så ringde mamma och frågade ifall vi ville åka med till Skärholmen Centrum. Så det var bara att göra sig ordning och dra iväg. Vi var inte hemma igen förrän vid 17...

Imorgon kommer daten som jag skulle ha träffat i Måndags.. Det ska bli trevligt.. :)

Nu sover Heily-Baby här, så jag ska väl ta och ta hand om disken och tvätten igen.. Sen blir det bara lugnt. Om jag känner Heily rätt så kommer hon vakna några gånger innan hon sover för natten. Hopplöst!

Ha en trevlig kväll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards