mammatillheily

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Emelie - 19 augusti 2011 22:18

Det har var det jag hittade på Ikea idag..

      
Matlådor, ljusstakar och ramar.

      
Ordninggjort. Mycket nöjd. Nu ska bilderna bara upp på väggen, men har inte riktigt bestämt mig för var dom ska hänga ännu..

Av Emelie - 19 augusti 2011 19:58

Har vart en lång dag, men trevligt.. Shoppa lite på Ikea och sen vidare till Palmyra.
Fast det dröjjer nog innan vi äter där igen, var inte alls lika gott som vanligt.

Nu ska jag packa upp de jag handla och sen skifta i diskmaskin!

Ha en trevlig fredag kväll.

Av Emelie - 19 augusti 2011 12:58

Nästan så jag känner det. Folk säger att dom bli pigga av kaffe, idag skulle jag behöva bli pigg. Bara en massa krångel idag... Än så länge!

Hann inte mer än sova en timma igår så vakna Heily. Kliva upp, göra välling. Heily somna, jag la ner. Heily ville inte sova. Börjar om igen fast utan välling. Ögonen snurrar. Måns går upp en timma tidigare, alltså kvart i 2, tar henne så jag får sova lite utifall att hon fortsätter krånglar, då skulle jag iaf få sova en timma ungefär innan han skulle gå.

Vaknar med ett ryck klockan 3, mardröm. Mitt ena öga bara rulla runt och försvann!?!?!?!? Vad är det för fel på mig?? Haha!

Då vaknar såklart Heily också. Bara kliva upp. Jag bestämmer mig för något som inte får bli en vana, hon fick sova i sängen med mig. Och kors i taket, hon sov, enda fram till 7,30. Sen låg vi kvar i sängen en stund och bara kramades..

Hon käkar välling som vanligt. Sen vid halv 12 ska hon få lunch, Västkustsgryta. Hon åt ungefär hälften av de jag hade lagt upp, sen kom allting upp igen!?? Va fan. Plocka upp henne och tvätta av henne, ut och göra rent bordet, stoppa ner henne i stolen, göra ny mat och den åt hon!? Jaja. Sen på de fick hon några majskrokar. Nu sitter hon i soffan och värkar vara så nöjd så.

Nu är jag trött. Men ska hålla igång hela dagen så jag inte somnar!
Så, idag skulle jag alltså behöva tycka om kaffe!?

Ha en skön fredag!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards