mammatillheily

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Emelie - 25 augusti 2011 21:35

Har fixat lite med filmer här ikväll. Det är ju typ våran hobby. Älskar att krypa upp i soffan med en bra film/serie.


Sen har vi det uppdelat i varsina lådor. Eftersom att Måns gärna tittar på Krig och slagsmål. Jag tittar hellre på typiskt tjejfilmer! :)


Så nu har jag fixat lite med mina filmer. Än så länge har jag kommit fram till att jag har 220 filmer och sen ett gäng serieboxar dessutom.


Hur många Måns har, de vill jag nog inte ens räkna. Får säkert dubbla mitt om inte trippla till o med... :)



Av Emelie - 25 augusti 2011 17:41

Heily blir bara större.. :) Och vi får bara höra positiva saker när vi är där..

Nu väger hon 7270 och är 65 lång.

Hon har bytt kurva dessutom. Istället för att ligga två kurvor under medel så ligger hon nu bara 1. :)

Härligt!


 

Av Emelie - 25 augusti 2011 09:38

Intressant. Första inlägget jag gör nu och har redan haft över 20 läsare.. :)

Inatt var det en sån här jobbig natt igen. Somna inte förrän vid halv 2 tror jag. Sen vakna till jag till när Måns höll på i sovrummet. Då hade jag sovit ca 1½ timma. För att sedan behöva kliva upp klockan 4 när den söta damen ville ha käk. Somnade om vid 6 igen för att sedan kliva upp vid 8.. Så lite små seg är jag allt.

Idag ska vi till BVC, älskar att gå dit och få mäta och väga henne. :)
Skulle tippa på att hon väger 7500 nu och är runt 67 cm lång.

Ha en bra Torsdag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards