mammatillheily

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Emelie - 23 augusti 2011 23:21

Idag kom denna ner i brevlådan. :) Sista boxen kommer att komma Augusti 2012.
 

Nu ska jag bara kolla klart på One Tree Hill säsong 4. Sen ska jag nog kolla igenom Skilda Världar boxen!

Av Emelie - 23 augusti 2011 21:44

Har haft så mycket annat att göra idag. Tror nästan det är första gången jag sätter mig här idag till o med. :)

På förmiddagen var mamma här på pannkakslunch. Sedan kom lillebror på middag. Den lediga tiden har jag umgåtts med en extremt kinkig liten Heily. Jädrans tänder som stör henne. Snart klart med dom två första hoppas jag så jag får vila öronen och ryggen lite.. :)

Imorgon kommer mormor och morfar (heilys gammelmormor och gammelmormor) förbi en sväng och hälsar på. Mys!

Vad som händer sedan får vi se. Har inga planer iaf.

Men nu har jag en plan iaf. En mycket tråkig än. Men måste verkligen städa badrummet. Vi har fellutning i badrummet så när man duchar och tvättar så samlas allt vatten under tvättmaskinen.. Och inte får vi det åtgärdat heller.. Helt hopplöst.. Så jag ska in och ta bort golvskyddet och sedan skrapa och skrapa.. Det tar ju evigheter eftersom att det mesta hela tiden åker tillbaka dit under igen..

Så jag säger Godnatt till er alla redan nu. Kommer förmodligen inte uppdatera något mer idag..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards