mammatillheily

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Emelie - 26 augusti 2011 21:34

Har gått och blivit risig.. =/ Känns inte som om jag har lust med det idag.
Hela den här dagen har inte blivit som jag velat eller tänkt.. Mestadels pga den här jävla foten!

Blir jag inte sämre under natten så ska vi åka och hälsa på Världens bästa Nicole imorgon, Heilys gudmor!

Åh vad jag saknar denna människa!

Nä. Nu ska jag nog ta hand om köket.. Om jag orkar. Det får vi se. Annars kanske det blir sängen snart. Om jag inte fastnar här vill säga! :)

Godnatt på er!

Av Emelie - 26 augusti 2011 13:17

Igår kväll började jag få ont i foten. Det svullnade lite och jag var hård undertill. .
När jag gick och la mig så la jag två kuddar under så det skulle komma lite högläge. Vaknar och kan knappt stå på foten. Ringer till Måns som får ta Heily så jag kan gå till läkaren. Knallar upp och fick sitta nästan lite mer än två timmar och vänta, betala 150 kr och pencilin för 295:- för att få höra att jag måste Torka fötterna efter varje duch. Hmm. Kunde ingen ha sagt de till mig innan??? :)

Latmask nummer 1. :D

Så jar har alltså en bakterieinfektion i foten och ska äta 3 tabletter om dagen i 14 dagar. Sen ska jag tvätta foten med tvål 2 gånger om dagen och Torka den efter. Haha.. :)

Bra start på denna fredag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards