mammatillheily

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Emelie - 27 augusti 2011 22:15

Haft en mycket trevlig och rolig dag.
Nicoles mamma är helt galet rolig. :) Och hon kollar nog på sveriges konstigaste program som hon berättar om.. Haha! :)

När man är där så skrattar man så man får ont i magen och tårarna bara sprutar..

Blev bjudna på mat också. Sen var det bara att kila hemmåt med en halv kinkig bebis.. Som nu sover. Hoppas jag.

Ska själv ta och hoppa i säng strax tänkte jag. Så fruktansvärt trött. Blev tyvärr inte så många timmar inatt eftersom fröken skulle krångla!

Godnatt!

Av Emelie - 27 augusti 2011 10:14

Idag blir det tripp till Åkersberga för att träffa Nicole och hennes mamma.. :)

Massor med skratt, prat och fika kommer det bli. :) som vanligt!

Ha en bra Lördag alla.

Nu måste jag rusa här innan Måns börja skälla på mig för att jag bara är halvt påklädd och vi snart ska åka! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards