mammatillheily

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Emelie - 18 augusti 2011 23:09

Ska nog lägga mig nu. Fast ändå känns det som om jag ska vänta lite till. Heily har ju en förmåga att vakna runt 12 och vilja äta. Och det är rätt världelöst att jag har nästan har somnat då, då är man ju så riktigt trött dessutom. Ja,  jag ska väl tänka lite till.. Kanske ska märka upp fotografierna..

Imorgon på dagen ska jag städa iaf. Sen på eftermiddagen ska Måns och lillebror Bowla, medans jag & mamma går en sväng på ikea. Sen ska vi iväg och käka.

Sen blir det bara hemmamys i soffan.. :)

Sov gott alla!

Av Emelie - 18 augusti 2011 20:04

Nu är vi hemma igen efter en trevlig kväll. :)
Tur med vädret hade vi också, för när vi kom till bilen så började det droppa.

Heily skötte sig kanon bra. Åh, vad det är skönt att inte amma längre. Nu blev hon hungrig när vi va där, då var det bara fram med kvällsvällingen. Slippa plocka fram tuttarna hela tiden. 6 månaders amning räcker lagom. :)
Hon var på strålande humör hela tiden. Någon gång så fick vi väl en sur min.

Nu ska vi börja göra kväller här. Imorgon är det full rulle hela dagen..

Av Emelie - 18 augusti 2011 14:48

Måns syster fyllde år förra veckan. Så nu ska vi snart iväg till Långbro Värdshus för att äta. Yummi Yummi!

Var iväg en sväng med mamma innan till Tumba. Sen hem igen.
Imorgon ska mamma, jag och Heily ta en sväng på Ikea medans Måns och lillebror Bowlar!

Ha en trevlig kväll, vi hörs senare!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards