mammatillheily

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

Börja dricka kaffe!???

Av Emelie - 19 augusti 2011 12:58

Nästan så jag känner det. Folk säger att dom bli pigga av kaffe, idag skulle jag behöva bli pigg. Bara en massa krångel idag... Än så länge!

Hann inte mer än sova en timma igår så vakna Heily. Kliva upp, göra välling. Heily somna, jag la ner. Heily ville inte sova. Börjar om igen fast utan välling. Ögonen snurrar. Måns går upp en timma tidigare, alltså kvart i 2, tar henne så jag får sova lite utifall att hon fortsätter krånglar, då skulle jag iaf få sova en timma ungefär innan han skulle gå.

Vaknar med ett ryck klockan 3, mardröm. Mitt ena öga bara rulla runt och försvann!?!?!?!? Vad är det för fel på mig?? Haha!

Då vaknar såklart Heily också. Bara kliva upp. Jag bestämmer mig för något som inte får bli en vana, hon fick sova i sängen med mig. Och kors i taket, hon sov, enda fram till 7,30. Sen låg vi kvar i sängen en stund och bara kramades..

Hon käkar välling som vanligt. Sen vid halv 12 ska hon få lunch, Västkustsgryta. Hon åt ungefär hälften av de jag hade lagt upp, sen kom allting upp igen!?? Va fan. Plocka upp henne och tvätta av henne, ut och göra rent bordet, stoppa ner henne i stolen, göra ny mat och den åt hon!? Jaja. Sen på de fick hon några majskrokar. Nu sitter hon i soffan och värkar vara så nöjd så.

Nu är jag trött. Men ska hålla igång hela dagen så jag inte somnar!
Så, idag skulle jag alltså behöva tycka om kaffe!?

Ha en skön fredag!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 april 2012 20:58

Vi finns numer på denna adress.   http://olssonfamiljen.blogg.se/Följ gärna med oss.... ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:27

Igår åkte vi iväg en sväng med mamma.. Hon skulle handla till sig själv, det slutade med att hon handla till Heily. :) Denna super söta klänning kom vi hem med. Och jag längtar tills de blir lite varmare så hon kan ha den på sig. :) Ett par strumpor ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:19

Tänkte faktiskt visa er läsare hur vi bor. Dom små bilderna går att trycka på så dom blir stora. :) Hallen!             Matplatsen/Köket         Vardagsrum               Badrum         Sovrum     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:49

Låter bilderna tala. <3 Min älskade lilla trollunge!                     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:44

Gokväll. Har haft annat för mig idag än att sitta vid datan. Så nu kommer mitt inlägg. Vaknade upp imorse och softade en stund innan vi gjorde oss iordning för att åka och handla skor åt Heily. Hennes första skor. :) 2 par blev det, jätte fina.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards