mammatillheily

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Söndags sammanfattning!

Av Emelie - 28 augusti 2011 23:27

Började med en rikig stök natt. Inte pga Heily inte. Vaknade vid kvart i 2 av att det bara smäller utanför av en bil och någon skriker. Flyger upp för att hinna stänga igen fönstret innan Heily vaknar. Precis när jag stängt de, ja, då vaknar hon såklart. Killen utanför fortsätter med sin jävla bil som inte fungera för fem öre. Han fick öppna huven för att kunna starta den och när den väl starta så bara small de, högt och hårt. Nästan så man skulle kunna tro att det explodera utanför. När han fått igen bilen så hoppa han in och satte sig och bilen dog. Och han och hans kompisar på´t igen. Tillslut insåg han väl att det inte var någon ide och ringde bärgare. Men då var vi vakna och irriterade här och Heily kunde inte somna om.

Efter många försök med att få henne att sova så fick hon sova brevid mig eftersom att jag själv var så trött.

Några timmar senare, iaf för mig som fick sovmorgon.. :)
Städning, middag hemma hos mamma och sen hem och fortsätta städa. När jag ändå höll på idag så dammsög jag både säng och soffa..

Imorgon kommer Malin hit på lunch och kortspel. :)

Ja, en kort sammanfattning av vad denna dag.
Jag hoppas det blir en lugn natt. Känns inte så, eftersom att Heily har svårt för att somna. Sitter med henne i famnen här efter att ha nattat om henne några gånger. Undra om det kan ha med seperationsångest perioden att göra.!?

Jaja. Nu ska jag se om hon vill sova så jag själv kan gå och lägga mig..

Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 april 2012 20:58

Vi finns numer på denna adress.   http://olssonfamiljen.blogg.se/Följ gärna med oss.... ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:27

Igår åkte vi iväg en sväng med mamma.. Hon skulle handla till sig själv, det slutade med att hon handla till Heily. :) Denna super söta klänning kom vi hem med. Och jag längtar tills de blir lite varmare så hon kan ha den på sig. :) Ett par strumpor ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:19

Tänkte faktiskt visa er läsare hur vi bor. Dom små bilderna går att trycka på så dom blir stora. :) Hallen!             Matplatsen/Köket         Vardagsrum               Badrum         Sovrum     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:49

Låter bilderna tala. <3 Min älskade lilla trollunge!                     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:44

Gokväll. Har haft annat för mig idag än att sitta vid datan. Så nu kommer mitt inlägg. Vaknade upp imorse och softade en stund innan vi gjorde oss iordning för att åka och handla skor åt Heily. Hennes första skor. :) 2 par blev det, jätte fina.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards