mammatillheily

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emelie - 6 augusti 2011 23:33

Ja, nu tar vi och kryper till sängs här.

Ett spontan besök inne i stan och Stockholm Crusing, men var bara kort då ingen av oss riktigt kände fört när vi väl kom in.

Hann knappt mer än att komma hem så sov Heily som en stock.
Så nu är det våran tur. Sista dagen på semstern imorgon också. :/

Får se hur vi spenderar den!

Godnatt.


 

Av Emelie - 6 augusti 2011 16:51

Har inte bloggat på jag vet inte hur länge. Så jag tänkte att jag ska ge mig på det igen och se hur det går. Nu har jag ju lite mer att skriva om. Kanske blir lite lättare då.

Bloggen kommer väl mest handla om familjeliv och viktnedgång. Nu ska jag banne mig ge mig på dom här extra kilorna som inte behövs. :)


Men dyker säkert in någon inlägg om något annat också ibland.

Så mycket med just nu vet jag inte vad jag ska skriva, dags att tända grillen så vi får middag i oss! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards