mammatillheily

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Emelie - 1 september 2011 22:06

Har känt mig små risig hela dagen. Men nu ikväll så bara brast det. Total täppt i näsan, frusen och allmänt hängig.. Åh, jag orkar inte!

Bara därfär ska jag sova nu och hoppas på att jag mår jätte bra imorgon när jag vaknar...

Av Emelie - 1 september 2011 19:07

Måns har några konstiga utslagen på kroppen, likaså Heily. Var till vårdcentralen med henne igår och läkaren säger att hon har fått märken efter nappen!??? Det här började hon få i förrgår tror jag det var, och hon har använt napp lite längre än så. Tyckte det såg värre ut idag, så när jag var på apoteket så passade jag på att fråga personalen där vad hon tyckte. Hon tyckte det såg ut som en början på svinkoppor..


Imorgon ska jag ringa till Bvc och se om jag får komma upp och visa dessa utslag där så får vi se vad dom säger!

   

Av Emelie - 1 september 2011 16:42

Har stått och gräddat pannkakor i nästan 2½ timma.. Nu ska dom bara svalna så jag kan stoppa in dom i frysen. Perfekt att ta fram och in i micron till lunch!

       

Mat
Av Emelie - 1 september 2011 12:25

Tänk vad tiden går fort. För fort! För 4 år sedan stod jag och var så nervös inför att dörrarna skulle öppnas och alla skulle resa sig. Allas blickar var på mig!!!
Med min morfar brevid mig gick vi fram mot altaret. Så nervös!

För 4 år sedan stod jag och sa Ja till Måns.

Jag är lyckligare än någonsin!

Jag älskar dig, Måns!



                 


Ovido - Quiz & Flashcards