mammatillheily

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Emelie - 6 september 2011 15:46

Sådär ja. Va ner och klippte mig innan. Toppar och lugg. Skönt att det ser bra ut nu. Sen känns det ju skönt också att det är lite liv i håret. :)

Jag är så nöjd så! Tack igen Jenny!


 

Av Emelie - 6 september 2011 09:04

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN! <3


 



Av Emelie - 6 september 2011 08:57

Vaknar till ett otroligt tråkigt väder. Nu är nog hösten här tror jag, tyvärr!

Har haft en bra natt, Heily sov hela natten. Mycket skönt.

Idag ska jag klippas, skönt att få bort dom slitna topparna. Dom är inte så jätte roliga att titta på varje dag. Sen ska jag väl få dit någon lugg också är väl tanken. :)

Nä, Heily sitter här brevid i gåstolen är skitgrinig. Så jag ska väl ta henne här.

Ha en bra Tisdag!  

Ovido - Quiz & Flashcards