mammatillheily

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Emelie - 4 september 2011 21:44

Har sett en fruktansvärd utväxt, men inte orkat gjort något åt de. Jag har färg i skåpet. Sen har jag yttligare ett problem, och det är att jag inte riktigt vet vad jag vill göra med mitt hår. Jag skulle vilja klippa av en bit, men gör jag de kommer jag ångra mig förmodligen.. Och så länge som jag sparat nu.
Kanske ska jag klippa någon sorts lugg. Har sällan håret utsläppt då jag tycker det är ivägen. Men kanske skulle vara kul att ha lite hår framme så man inte ser så tråkig ut jämt. Min lugg som är nu, den bara hänger och är ca 5 cm kortare än resten av håret, så den ser inte heller så rolig ut.

Måns syster har sagt att hon ska klippa mig. Vi har bara inte kommit så långt. Så kanske dags att ta tag i de nu! Kanske hon kan hjälpa mig med en lugg.

      Modellerna som är på hyllan har min farmor & farfar gjort själva av klädnypor!

Av Emelie - 4 september 2011 21:13

Idag har det bara varit en lugn dag.
Heily vaknade runt 7-tiden. Måns gick upp och tog henne, gav henne välling, sen brukar hon oftast vilja sova en liten stund efter morgonvällingen. Så han stoppa ner henne hos mig och vi somna om medans han gick ner och plocka ordning på jobbet som han gör varje söndag.

Vi klev väl inte upp förrän vid 9,30 idag tror jag.
Frukost sen satt vi och slappa i soffan enda fram till ca klockan 14. Då åkte vi över till mamma en sväng och spela lite kort.

Hem, mat, duscha, bada Heily och sen kvällsmys i soffan framför Idol!
Som jag tycker var otroligt dåligt i år. Iaf en ny jury som jag inte tycker passar in, Bard! Usch!

Jag vill ha tillbaka hela förra juryn och Peter Jihde!

Nä. Nu ska jag kvällsplocka här.

 

Ovido - Quiz & Flashcards