mammatillheily

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Emelie - 8 september 2011 21:18

Vaknade imorse strax före 7 av att Heily var vaken. Själv var jag fortfarande super trött, så jag gick och hämta henne och så kröp vi upp i sängen igen och snooza fram till halv 8. Kliva upp och göra oss ordning för en dag med mamma.

Har haft en jätte mysig dag med min underbara mamma och älskade dotter!


Heily är ju enkel att ha med alltså. Hon är (oftast) knäpptyst i bilen. Sitter och pratar med oss andra i bilen eller så pratar hon med sin apa som hänger framför henne. I affärer tittar hon bara runt och vinkar och pratar.

Här hemma har vi bara kört slapp idag egentligen. Skönt det också. Slockna en liten stund med Heily innan på soffan. Det var bara några minuter, men ack så skönt det var. :)

Heily charmas ju oss varje dag, och hon har börjat med en ny grej här som jag t.o.m hann ta kort på idag. :)

Nu ska jag ladda en tvättmaskin som jag kan starta imorgon bitti..

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Mina nya vinter skor. Nog dom finaste jag någonsin haft. Har aldrig prioriterat snygga vinter skor, har bara haft slit och släng för hundpromenader. 

Heilys nya påhitt. Sätta saker över huvudet. Ibland tar hon bara sina händer och för över! <3

          

Ovido - Quiz & Flashcards