mammatillheily

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Emelie - 7 september 2011 22:41

Inatt vaknade Heily runt 03 så de var bara att kliva upp, somnade inte om igen förrän vid 05 och sen upp igen runt 7,30. Så jag känner mig rätt sliten idag. Ska strax hoppa i säng här.

Imorgon ska vi ut på äventyr med mamma. :)

Sov gott!

Av Emelie - 7 september 2011 15:38

Jag är så otroligt stolt över mig själv! Hela 5 månader. Otroligt.
Jag har aldrig kunnat se mig själv som rökfri.

Men det är så fruktansvärt skönt, jag har mycket mer tid över, jag behöver inte lämna Heily för att gå ut och röka (fick sånt dåligt samvete när jag rökte och lämnade henne) och jag luktar fräscht, jämt! :)

Nä. Såhär fortsätter vi.

Sen måste jag bara få säga också att jag är så stolt över Måns som fortfarande är snusfri. Tror det är omkring 1 månad nu.. :)

Heja oss! :)



Otroligt gammal bild, även Måns rökte då, men han har vart rökfri, i, nu ska vi se, nästan 2½ år nu tror jag det är!

Ovido - Quiz & Flashcards