mammatillheily

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Emelie - 13 september 2011 22:52

Här är det storm. Lite små obehagligt. Det knastrar som aldrig förr i fönstrerna och det känns som om dom kommer att flyga in..

Har kört 3 maskiner med barnkläder här ikväll, mest för att skölja upp de eftersom att det legat i påse i en källare. Så nu ska det torkas och sen in i klädkammaren. :)

Mycket kläder är det. Men det är bra att ha. Jag tror dom flesta blir chockade över hur mycket kläder det egentligen går..

Nu ska jag kika vidare innan det är dags att hoppa i säng.

Sov gott.

Av Emelie - 13 september 2011 09:55

Vaknar upp till ett riktigt grått och trist väder.

Heily sov hela natten efter det att hon fick sova i våran säng. Larmet gick 07 och då titta hon på mig med världens leende. La henne i famnen en liten stund och bara kramades.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Så himla tråkigt väder dessutom.

Heily verkar inte vilja sitta kvar i gåstolen här så jag ska väl ta henne och se om hon kanske vill ha lite att äta, det vill jag iaf.

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards