mammatillheily

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Emelie - 30 september 2011 23:16

Har kollat på Idol här ikväll. Himla bra personer tycker jag iaf som gått vidare. :) Ska bli spännande att se nästa fredag!

Heily somna jätte bra här ikväll. Skönt. Hon kan som sagt böka en del.
Får se hur länge hon sover inatt då. Jag slipper iaf gå upp, ska bli så skönt att äntligen få sova ut!

Känner mig lite bättre här, inte hundra. Men på god väg iaf.
Så snart kanske jag har alla mina krafter tillbaka. :)

Nä, nu ropar snart sängen här. :)

Sov gott!

Av Emelie - 30 september 2011 09:58

Fortfarande dålig. Fan, det här är inte kul längre.

Blir kanske en liten promenad sen. Måste få komma ut. Även Heily.
Idag skulle vi fått besök, men känns rätt meningslöst när man mår så här.
Så det får vi skjuta på!

Heily sitter just nu och leker med sina saker här på sin matta. Själv ska jag väl strax stoppa i mig något att äta!

Ha en skön Fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards