mammatillheily

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Emelie - 5 september 2011 21:43

Idag tog vi tag i att göra dessa avtryck. Det var himla kul att se henne hålla på samt blev vi jätte nöjda med resultatet! :)


                         

Av Emelie - 5 september 2011 21:29

Idag tog jag mig tid till att färga håret. Mycket skönt att ha det gjort. Men jag har tappat så mycket hår nu så jag har gått från 2 flaskor färg till bara 1.
Jag hoppas det tjockas på lite snart. Jag har iaf slutat tappa så där stora mängder!


 
     

Av Emelie - 5 september 2011 10:31

Har plockat ner våra vinterjackor och halsdukar och sånt ifrån vinden här för ett tag sedan. Nu går första maskinen med jackor. Våran vind är verkligen så äcklig, det är nästan så man vill tvätta kläderna två gånger bara för att.

Nu när jag plocka upp allting ur tvättkorgen så bara ramla det ut hundhår, Heily nyser som en galning här hemma. Och kliar sig i ögonen. Det känns bra att vi tog beslutet ang. hundarna så tidigt som vi gjorde. Hundarna och Heily hade inte hunnit fästa sig vid varandra, och vi hade inte riktigt fått det till en vardag med henne och hundarna.

Idag händer det inte så mycket här. Funderar väl på om jag kanske ska färga håret lite senare. Kanske ska ta och gå ut en sväng också så man piggnar på sig lite. Jaja. Vi får väl se helt enkelt. Nu ska jag nog stoppa i mig något här. Mår så fruktansvärt illa!

Ha en bra Måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards