mammatillheily

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Emelie - 2 september 2011 23:52

Jaha. Nu sitter jag här och gör ett inlägg, Måns sitter i soffan och väntar på mig och lilla Heily sover.
Hon körde på en sen kväll idag och somna inte förrän närmare 21,30. Hon fick sin välling som vanligt vid 20 och sen vid 20,30 brukar hon sova. Men inte idag. Efter vällingen (samtidigt vila) så blev hon pigg och glad. Så hon fick väl leka sig trött då. :)

Hoppas hon sover längre för det också. :) 
 
Idag har det inte hänt så mycket. Har nyligen plockat ordning lite här hemma. Sen tidigare idag var jag med mamma till Kungens Kurva en sväng. Annars absolut ingenting! Kan vara ganska skönt det också. Känner mig som sagt inte riktigt hundra i kroppen faktiskt.

Imorgon får vi se vad det blir! Finns lite planer, men får se vad som blir av helt enkelt.

Nu dags att sova. Sov gott alla!


   På den här bilden är hon 3 månader gammal.

Av Emelie - 2 september 2011 11:30

Heilys utslag var värre idag än igår, så jag ringde till Bvc så dom fick kolla på det. Kom upp dit och hon säger att det kan vara ringorm, men hon kan inte skriva ut en salva utan skickar mig vidare till vårdcentralen där jag förra gången fick höra att det var nappmärken!

Får träffa en annan läkare idag och han tittar noga och länge och säger att det är varken nappmärken eller ringorm, utan ganska säker på att det Svinkoppor. Tvätta med tvål och vatten 2 gånger om dagen, blir det värre får jag komma upp igen.

Jag funderar bara på hur man kan få detta utslag till nappmärken!??

Jaja, nu har jag iaf fått svar på vad det är.

Nu är det dags för lite städning tror jag allt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards