mammatillheily

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Emelie - 14 september 2011 22:51

Ja, som sagt. Det är ju vad jag pysslat med idag. Hela matplatsen, vardagsrummet är städat. Även badrummet, spolade ur hela badrummet när jag ändå höll på.
Nu har jag precis skurat hallgolvet. Så ska låta det torka lite så jag kan lägga ner matta och ställa ner skorna.

Sen efter det ska jag nog hoppa i säng.
Får göra sovrum och kök imorgon helt enkelt.

Imorogn ska Heily få träffa sin farmor igen. Dom har inte träffats allt för mycket eftersom att farmor bor en sådär 50 mil bort.
Men nu är hon uppe en vecka. Och vi ska försöka ses några gånger. :)
 
Tror golvet har torkat nu. Så jag ska väl göra klart då.

Sov gott!


 

Av Emelie - 14 september 2011 14:11

Imorse vaknade vi strax före 8. Mycket skönt.
Hämtade upp Heily till sängen och låg och mös till strax efter 8.

Hon har t.o.m sovit en stund på förmiddagen. Helt själv dessutom. Hör inte till vanligheten. Nu ligger hon och käkar lite välling i soffan och ska försöka sova lite.

Den har dagen är en städ dag. Har snart tagit hela vardagsrummet. Shit vad dammigt det är överallt. Tänkte ta fönstrerna också, men orkar inte göra det idag faktiskt. Så dom får vänta.

Nu låter det som om tvättmaskinen är klar. Så ska väl hänga upp den mattan, sen får jag vänta lite med att tvätta, finns ingen tork plats kvar. :)

Ha en fortsatt bra dag..


 

Ovido - Quiz & Flashcards