mammatillheily

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Emelie - 11 september 2011 22:03

Så var söndagen förbi.

Mamma kom förbi här och kollade Idol med mig. Trevligt. :)

Har inte gjort speciellt mycket ikväll, gick igenom vilka kläder vi skulle behålla. Eftersom att det kommer från en pojke så passar såklart inte allt till lilla Heily. Men lite hitta vi som passade iaf. Så nu ska det bara tvättas upp. :)


Heily sover och Måns sover. Så jag ska kika lite här. Sen ska jag också hoppa i säng. Känner mig väldigt trött ikväll. Så jag hoppas Heily sover vidare hela natten, det skulle uppskattas.

Sov så gott!

 

Av Emelie - 11 september 2011 14:36

Förmiddagen har spenderats hos min extra syster och hennes son. Vi kom hem med hur mycket kläder som helst, en gåbil, leksaker och en ny bilstol. :)

Tänk vad bra det är att ha nära och kära som ställer upp.

Tack igen Carro för allt fint.

Nu fortsätter vi söndagen här med slapp.. :)

Ha en bra dag.


 

Ovido - Quiz & Flashcards