mammatillheily

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Emelie - 27 september 2011 22:09

Här är vi riktigt dåliga. Tack och lov har Heily ännu ingen feber, och jag hoppas den håller sig borta.
Men hon är så himla snorig, hostig och nyser. Det bara sprutar ur näsan på henne.

Ungefär som mig då. Jobbigt. Speciellt när man har en liten att ta hand om dessutom. Man kan ju inte tänka på sig själv som innan.

Men men. Nu sover hon iaf. På rygg. Hon har sedan hon var 2 veckor legat på mage och sovit. Så jag hoppas att hon sover hela natten nu. Varför hon får ligga på rygg är för att jag har höjt upp huvudet på henne, så hon ligger på min mjuka dunkudde och de vill jag inte att hon gör om hon ligger på mage.

Så hon får faktiskt sova hos mig inatt igen.

Jag hoppas vi blir bättre till helgen då vi får finbesök! :)

Nej, nu kika klart och sedan hoppa i säng och hoppas vi mår ännu bättre imorgon.
Imorgon blir det en dag i soffan för henne och mig!

Godnatt!

Av Emelie - 27 september 2011 14:05

Idag mår vi lite bättre. Eller iaf Heily, jag har däremot blivit mer snorig under natten. Så känner mig små sänkt. Men det går.

Så i eftermidda ska vi på kalas, Heilys kusin fyller år!

För en liten stund sen kom jag hem, har vart ner på jobbet och träffat sötaste Lias! Otroligt söt liten bebis.

Finns inte så mycket mer att skriva.

Ha en bra tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards