mammatillheily

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

MÅNDAG & SJUKLINGAR

Av Emelie - 26 september 2011 22:55

Helgen har vart lugn här. Var iväg med mamma en sväng i söndags bara.
Kom hem med en jätte fin bok som vi kan skriva i om Heily. Och sen ett jätte fint set där vi kan göra ett handavtryck och stoppa in en bild på henne. Medföljer en jätte fin ram.
Köpt på Clas Ohlson för 119:- Boken köpte vi på; "En annan bokhandel" tror jag de hette och kostade 178:-


   

Här hemma är jag och Heily förkylda. Hon har blivit sämre här ikväll, ingen feber iaf. Skönt det! Men hon har svårt att sova. Stackars liten.
Vill ju bara kunna hjälpa henne.

Nåja. Vi får helt enkelt gosa upp oss här hemma i soffan imorgon hela dagen och hoppas att vi blir tillräcklig friska till kvällen då vi ska på kalas. Hoppas iaf att vi kan följa med!

Röja upp i köket ska jag göra nu, sen ska jag nog gosa ner mig i sägen mellan mina älsklingar!

  Världens bästa mormor <3

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 april 2012 20:58

Vi finns numer på denna adress.   http://olssonfamiljen.blogg.se/Följ gärna med oss.... ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:27

Igår åkte vi iväg en sväng med mamma.. Hon skulle handla till sig själv, det slutade med att hon handla till Heily. :) Denna super söta klänning kom vi hem med. Och jag längtar tills de blir lite varmare så hon kan ha den på sig. :) Ett par strumpor ...

Av Emelie - 22 mars 2012 22:19

Tänkte faktiskt visa er läsare hur vi bor. Dom små bilderna går att trycka på så dom blir stora. :) Hallen!             Matplatsen/Köket         Vardagsrum               Badrum         Sovrum     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:49

Låter bilderna tala. <3 Min älskade lilla trollunge!                     ...

Av Emelie - 20 mars 2012 20:44

Gokväll. Har haft annat för mig idag än att sitta vid datan. Så nu kommer mitt inlägg. Vaknade upp imorse och softade en stund innan vi gjorde oss iordning för att åka och handla skor åt Heily. Hennes första skor. :) 2 par blev det, jätte fina.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards